انتخابات از نگاه مقام معظم رهبري

گزارشي از كارها و عملكرد شوراي فرهنگي و ديني

انتخابات از نگاه مقام معظم رهبري

رهبر انقلاب فرمودند: كساني بايد بر سر كار بيايند كه معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملكرد انقلابي داشته باشند و حقيقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخشي از بيانات شان در ديدار تصويري با نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي، انتخابات را عرصه ديگري براي نقش‌آفريني تشكل‌هاي دانشجويي و تشويق همگان به حضور پر شور و انتخاب مطلوب دانستند و گفتند: برخي اظهارات ممكن است از سر دلسوزي باشد اما نبايد منجر به دلسرد كردن مردم از مشاركت در انتخابات شود.

رهبر انقلاب، مردم‌سالاري و انتخاب مسئولان كشور به‌دست مردم را بسيار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثير زيادي در قوت و توانايي‌هاي دولت منتخب دارد و موجب افزايش آبرو، امنيت و قدرت بازدارندگي كشور مي‌شود.

ايشان پس از تأكيد بر مشاركت بالا در انتخابات، «انتخاب مطلوب و خوب» را مورد تأكيد قرار دادند و گفتند: دولتي بايد تشكيل شود كه داراي كفايت و مديريت، با ايمان، لبريز از اميد و معتقد به توانمندي‌هاي داخلي باشد چرا كه اگر مسئولين دولتي نااميد باشند كاري از پيش نمي‌رود.

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: فردي كه معتقد است نمي‌توان از لحاظ دفاعي، سياسي، اقتصادي و توليدي كاري در داخل انجام داد، لايق حكمراني بر مردم نيست.

ايشان افزودند: كساني بايد بر سر كار بيايند كه معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملكرد انقلابي داشته باشند و حقيقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان كردند: چنين دولتي پس از روي كار آمدن مي‌تواند با گماردن صدها مدير جوان و مؤمن در مديريت‌ها كار كشور را سامان دهد.

رهبر انقلاب نكته‌اي نيز درباره نظر خود درباره حضور اشخاص در انتخابات بيان كردند و گفتند: بنده در مورد انتخاب اشخاص هيچ دخالتي نمي‌كنم. در دوره‌هاي گذشته افرادي كه قصد كانديداتوري داشتند، نظر من را مي‌پرسيدند كه مي‌گفتم «نه موافقم نه مخالفم» يعني نظري ندارم اما در اين دوره گفتم همين مطلب را نيز نمي‌گويم.


 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.