تبريك سال نو

گزارشي از كارها و عملكرد شوراي فرهنگي و ديني

تبريك سال نو

 

 

 

پيام نوروزي مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان مركزي

 

فرخنده ايام نوروز، اين آيين دير پاي ايرانيان ، كه در آن دل از غبار مي شويند و تازگي ، صفا و محبت را در آن جاري مي سازند؛ همواره پيام آور و نويد بخش روزگاري نو است كه در پس تيرگي و سرماي زمستان جلوه گر مي شود و فرصت تولدي دوباره را به زمين ارزاني   مي دارد.

 

   بهار آغاز دوباره هستي ست و آيتي ست براي ادامه حيات، و آب اين نعمت بي نظير خداوند، جوهر خلقت، ريشه تمام زيبايي ها و اساس زندگي در جهان هستي است.

 

   فرا رسيدن سال نو اگر چه پاياني است بر يك سال تلاش صادقانه ، اما سر آغازيست براي يك سال كوشش و خدمتي ديگر ،سالي كه بايد با اميد به فردايي بهتر بر تلاش خويش بيفزاييم و با توكل بر ايزد منان در شكوفايي و بالندگي كشور عزيزمان سهيم باشيم.

 

    در سالي كه گذشت ، با توكل به خداي متعال و علي رغم وجود فراز و نشيب هاي فراوان با تكيه بر نيروهاي خلاق و پرتلاش شركت آب و فاضلاب استان مركزي توانستيم گام هايي اساسي را در راستاي اهداف و رسالت سقاگري به حق تحقق ببخشيم.

 

   اينجانب ضمن تبريك فرارسيدن بهار طبيعت ،آغاز سال جديد را به محضر خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب كشور صميمانه تبريك گفته و سالي پر از مهر و سلامتي توام با خير و بركت از درگاه ايزد منان براي همگان خواستارم.

 

اميدوارم نوروزتان در پرتو الطاف الهي همواره با پيروز مندي هاي نو همراه باشد .

يوسف عرفاني نسب

رئيس هيئت مديره ومديرعامل

شركت آب وفاضلاب استان مركزي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.